hirdetés
hirdetés
hirdetés

Régi és új ügyfelek a Sensationnél

Három meghívásos tendernyerésről és három felkérés útján elinduló együttműködésről számolt be a Sensation 360 pr-csapata a Kreatív Online-nak. Van köztük jól bevált korábbi együttműködés folytatása és új megbízások is.

hirdetés

Hat új megbízás, három tendernyerés és három felkérés, régi és új ügyfelek – ez a Sensation 360 pr-csapatának eddigi idei mérlege. A Superbrands Magyarország 2011-es pr-feladatainak ellátására szóló megbízást meghívásos tenderen nyerte el ismét az ügynökség, amely tavaly nyár óta dolgozik együtt a Superbrands-szel. Akkor a benyújtott kommunikációs tervek alapján, tender nélkül kapott felkérést, és koordinálta ez alapján a Superbrands és a MagyarBrands programok kommunikációját, többek között az őszi MagyarBrands Konferencia, illetve a decemberi Superbrands Gála pr-feladatait. 2011-ben az ügynökség a Superbrands és a MagyarBrands programok éves pr-stratégiájának kialakítása és annak megvalósítása mellett a PxB Kiadó – és ezen belül a United Publishers kiadó – kommunikációs feladatainak ellátásában is részt vesz. Bár a Dining Guide a United Publishers kiadványa, így annak kommunikációs feladatait a Sensation 360 a fenti megbízás keretében látja el, külön meghívásos tenderen nyerte el viszont az idén először június elején megrendezendő Dining Guide Food Show kommunikációs feladatait. 

Szintén meghívásos tenderen nyerte el a Sensation az Oriflame Magyarország húsz éves jubileumi kampányának kommunikációs feladatait. A megbízás első lépése egy országszerte hat helyszínen megvalósuló jéginstallációs kiállítás és online fotópályázat szervezése volt. A születésnapi pr-kampány mellett az ügynökség idén is folytatja az Egy fa élete című, iskolai faültetéssel egybekötött irodalmi és rajzpályázat kommunikációját, amelyre még a tavalyi évben kapott megbízást az Oriflame-től.  

A meghívásos tenderek mellett felkéréseket is kapott a Sensation: 2011 áprilisától a New York Kávéház és Étterem pr-feladatait nyerte el ilyen módon, továbbá a Holland & Barrett vitaminnal, ásványi anyagokkal és étrendkiegészítőkkel foglalkozó lánc első magyarországi üzletének, illetve az ef Zámbó and YOU kezdeményezés pr-kommunikációs feladatait. Ez utóbbira a kampányt készítő Grey reklámügynökség kérte fel a Sensationt.

A meghívásos tenderek többi indulójáról nem kaptunk információt.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés