hirdetés
hirdetés
hirdetés

Reklámkonferencia - Somlói Zsolt már magát is unja

Kezdetét vette az Egri Reklámkonferencia a Hová tűnt a szakma szexepilje? című mini-előadásokkal. Értékválság, jövőképhiány, reklámkerülés – hangzottak a szakemberek szájából. És nem hagyunk nyomot a nemzetközi rekláméletben.
hirdetés

Az Egri Reklámkonferencia nyitányán tartott ötperces monológok többnyire kellemetlen hangulatról számoltak be. Az eredetileg tervezett tizenöt helyett csak tizennégy előadáson (Simon András, a BBDO Budapest vezérigazgatója nem jelent meg) az ügynökségi és megbízói oldal szakemberei vegyesen mondhattak megfejtést arról, hogy Hova tűnt a szakma szexepilje?

A konklúzió felemás. Szabolcsi Vera, a Vodafone volt marketingkommunikációs vezetője szerint az a baj, hogy a szakmában dolgozók nem úgy mennek be dolgozni, hogy maradandót alkossanak, Somlói Zsolt, a Mindshare ügyvezetője úgy véli, hogy baj van a közhangulattal. "Ugyanúgy dolgozunk 15 éve, ugyanaz a szóhasználat, és már saját magamat is unom" - fogalmazott Somlói. Fabricius Gábor, a Republic kreatívvezetője a kockázatvállalásra szavaz, hogy a szakma kimozduljon a depresszióból.

A ma délutáni program négy szekcióüléssel folytatódik. Ha többet akar olvasni, további részletek élőben a Kreatív blogján, a szivlapat.blog.hu-n.

hirdetés

kapcsolódó linkek

Hozzászólások (1 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
"az ügynökségi dolgozók nem úgy mennek be, hogy maradandót alkossanak"

mennyire szimpatikus sztereotípia egy marketingkommunikációs vezetőtől.
srácok, ezentúl maradandót, meg minden, oks? én már dolgozom a Lágymányosi-híd 2. projekten, akit érdekel, várom combig érő gumicsizmában két homokzsákkal a
Duna-parton ma este bármikor, én ott leszek, épp az alagutat fúrom, bár, azt mondják, az nem kell egy hídhoz, meglátjuk.

hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés