hirdetés
hirdetés
hirdetés

Exkluzív tudósítás Cannes-ból

Saatchi & Saatchi - show, a javából

Egy leharapott emberi kart a fogai közt tartó rotweiler hirdette a Cannes-i Fesztiválpalotában és környékén a Saatchi & Saatchi New Directors’ Show-ját. A fesztiválpalota nagytermét zsúfolásig megtöltötte a műsorra kíváncsi közönség.
hirdetés
A Bob Isherwood, a Saatchi & Saatchi worldwide kreatívigazgatója által felvezetett műsorfolyam valóságos műfaji kavalkádot mutatott be, kezdve a látványos, félig báb-, félig pantomim-előadással, amely egy kezdő kreatívszakember viszontagságait mesélte el, küzdelmeit a „nagy, kövér kreatívigazgatóval”, és a kegyetlen megbízóval.

A színjáték után már filmek sora következett, a szigorú sokszínűség jegyében: a hagyományos reklámfilmek mellett szürrealista rövidfilmet, grafikus és számítógépes animációs filmet, valamint számos további, a legkülönbözőbb digitális és kreatív lehetőségeket kihasználó rövidebb-hosszabb alkotást láthatott a közönség.

A hagyományos szpotok közül például a Discovery-nek, az Audinak, a Nike-nak és a Music Televisionnak készített filmek is szerepeltek. Ez utóbbi - egy kutyaként viselkedő paróka gogoli történetét elbeszélő munka - műfaji szempontból pedig meg is adta a kapcsolatot a reklámokra már nyomokban sem emlékeztető rövidfilmekkel, melyek között akadt futópadra komponált tánckoreográfia, egy John Lennon monológra rajzolt animáció, bábfilm egy őrült pszichiáterről, és így tovább.

A Saatchi & Saatchi New Directors’ Showcase - természetesen tapsorkánnal záruló - műsora megmutatta, milyen műveket is képes létrehozni nemcsak egy ügynökség, hanem egy olyan közeg, ahol nem csak pénz, hanem szándék is van arra, hogy egy hirdetés ne csak az eladásokat növelje, hanem összetett élményt is adjon.

A show felvétele június 21-én 18 órától elérhető lesz itt: http://www.canneslions.com/festival/seminarsDetail.cfm?seminarid=71&dateid=5
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés