hirdetés
hirdetés
hirdetés

Exkluzív tudósítás Cannes-ból

Shackleton Madrid - Grand Prix-t nyert a Lopetegui Deposittal

Díj nélkül maradt az Ogilvy & Mather Budapest, amely a magyar ügynökségek közül eddig az egyetlen, amely döntős lett Cannes-ban. A direkt kategória nagydíjának egy spanyol ügynökség örülhetett.
hirdetés
A Shackleton Madrid ügynökség dolgozói voltak az elsők, akik az idei Cannes-i
Reklámfesztiválon átvehették a Grand Prix-t, amelyet direkt kategóriában nyertek. Az ügynökség a Banco Gallego megbízására készítette el a Lopetegui Deposit címmel ellátott munkát. A kreatív középpontjában a Barcelona régi kapusa áll, aki a tavalyi világbajnokság alatt egy élő felvételen elájul. A bank néhány hónappal később indított kampánya arra ad választ, miért ájult el Lopetegui, sőt magát a terméket is róla nevezték el: Lopetegui Deposit.

A zsűri nem fukarkodott a díjakkal, ebben a kategóriában kilenc aranyat, 13 ezüstöt és 39 bronzot osztottak ki.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés