hirdetés
hirdetés
hirdetés

Tarjányi nem is hagyta igazából ott a Zoomot

Holdingcéget vezet majd, annak lesz része az újság és egy politikai tanácsadócég is.

hirdetés

Múlt heti hír volt, hogy Tarjányi Péter lemondott a Zoom.hu vezetéséről. A cégvezetői feladatokat állandó üzlettársa, Dosek Rita vette át. Ez azért is tűnt érdekesnek, mármint a lemondás, mert a befektetőként, üzletemberként, biztonságpolitikai szakértőként és politikai tanácsadóként ismert Tarjányi korábban nagyon is szoros kontroll alatt tartotta a szerkesztőséget, ő maga nyilatkozta, hogy „akkor és úgy vetet le cikkeket, amikor és ahogy akar, hiszen az ő újságjáról van szó.”

Most pedig a 24.hu írta meg, hogy Tarjányi csak azért mondott le a pozícióról, hogy egy új holdingcéget indítson, aminek a Zoom is része lenne. Ez a cég pár héten belül megalakulhat.

"Már a zoom.hu alapításakor is az volt a terv, hogy a portál egy kiterjedt holdingnak legyen a része, és e holdingnak idővel része lehet egy rádió, valamint később akár egy nyomtatott újság is, és egy politikai kommunikációval, tanácsadással foglalkozó vállalkozás is. Általában máskor is az volt a felállás, hogy ha új dolgot kellett indítani, akkor részt vettem a „motor berúgásában”, a napi üzemeltetést azonban egy idő után már Dosek Rita végezte" - mondta a lapnak Tarjányi.

A hamarosan létrejövő holdingcég részvénytársasági formában működik majd, és Tarjányi szerint "nagyon keresett, politikai tanácsadásban elismert szakemberek" is részvényesei is lesznek, akik a napokban mondanank fel a munkahelyükön, és akik a politikai tanácsadási üzletág felfuttatásában vesznek majd részt, írja a lap. Tarjányi arra is utal, hogy akiket megkeresett a munkával, azokat Simicska Lajos is megkereste, csak éppenséggel inkább őneki fognak dolgozni, mert az ő ajánlata jobb volt.

Tarjányi Péter és Dosek Rita

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés