hirdetés
hirdetés
hirdetés

Teltházas Republic buli

Hellocabaret címmel rendezték meg a Merlin színházban a Repulic reklámügynökség tízéves születésnapi buliját. Nagyon sokan voltak. Képek!
hirdetés

A Republic zenekar története 1990-ben kezdődött, amikor a Kisvárdán született, ám Budapesten élő muzsikus, Bódi László (Cipő) elhatározta, hogy zenekart alapít. A Republic of Art reklámügynökségnek semmi köze sincs az „Indul a mandula" albummal debütáló zenekarhoz. Az ügynökséget 1998-ban alapította Fabricius Gábor, aki négy évet élt Londonban, ahol elvégezte a Central St. Martin School of Art and Design filmes és "communication design" szakát és korábban több ügynökségnél dolgozott art directorként. 1998-ban egyébként az azonos nevű rockzenekar az „Üzenet" című albummal jelentkezett.

HelloCabaret 2 party
HelloCabaret 2 party

A tízéves születésnapi bulit a Merlin színházban rendezték meg, a fellépők között volt a Popbitch, Fullstereo, HeadShotBoyz live, TMX, Tits 'n' Clits, Zságer DJ szett,Girls&Mathematics, Karányi, Fabricius, eljött Kínából a diszkópunkot játszó Pet Conspiracy, a Ping Pong Allstars Tour további tagjai és a Fővárosi Nagycirkusz Zenekara.
A Fővárosi Nagycirkusz Zenekara
A Fővárosi Nagycirkusz Zenekara

Ugyan a Republic zenekar nem volt a fellépők között, hatalmas tömeg gondolta úgy, hogy jó lesz ott, így a Kreatív közvetítőstábja nem jutott be. Érkezésünkkor a színház lépcsőjén csüngő hatalmas emberfürtöt a küzdelemtől megfáradt, de határozott biztonsági emberek szólították fel türelemre és a nyomulás abbahagyására. Röviddel ezután távoztunk, de az ügynökségtől most kaptunk képeket.

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés