hirdetés
hirdetés
hirdetés

Tóth Orsolya távozott a Zenith Optimedia éléről

Távozott a Zenith Optimedia éléről Tóth Orsolya, aki 2007 óta látta el az ügynökség vezetői feladatait. A távozás hátterében az áll, hogy egy cégbe szervezik a ZenithOptimediát és a Starcom Mediavestet.

hirdetés

Közös megegyezéssel vált meg ügyvezető igazgatói posztjától Tóth Orsolya, aki 2007 márciusa óta látta el ezt a munkakört a Zenith Optimediánál – adta hírül a Médiapiac.com. Feladatainak egy részét Koros Edina ügyvezető igazgató-helyettesként veszi át.

A Zenith Optimedia a Kreatív Online-t úgy tájékoztatta, hogy a változások mögött szervezeti átalakulás áll, ugyanis a Publicis csoport egy cégbe szervezi médiával és digitális marketinggel foglalkozó ügynökségeit. A Vivaki nevű új cégben a ZenithOptimedia, a Starcom Mediavest, a Digitas és a Denuo cégek érintettek.

Az összevonás Magyarországon is elkezdődött: a Starcom és Zenith Optimedia összevonása után a közös céget Bosko Spasojevic, a Starcom eddigi vezetője irányítja majd. Közvetlen felettese Vigh András, a Vivaki regionális elnöke lesz.

A Zenith Optimedia Magyarországon a Research Company Evaluating the Media Agencies (RECMA) iparági kutatócég 2009-es listáján a kilencedik legnagyobb médiaügynökség volt, 4,3 százalékos piaci részesedéssel, míg a Starcom a nyolcadik 5,2 százalékos piaci részesedéssel. A Kantar Media által mért listaáras költésekből levont hatvan százalékos kedvezménymérték alapján a RECMA eredményei szerint a Zenith Optimedia öt százalékkal teljesített rosszabbul tavaly, mint 2008-ban, míg a Starcom Mediavest tíz százalékkal. A két cég strukturális összevonásával a 2009-es adatok szerint a magyar piac negyedik legnagyobb médiaügynöksége jöhet létre, évi hatvanmillió eurós forgalommal.

A Zenith Optimedia a Publicis csoporthoz tartozik, amelynek frissen kinevezett vezetőjével, Jámbor Péterrel a napokban közöltünk interjút. A szakember azt mondta: „nekem van egy naiv és idealisztikus elképzelésem arról, hogy a jövő egyszer még lehet az integrált ügynökségeké, akik fullra ki tudják szolgálni az ügyfelet”.

Tóth Orsolyával még kinevezése kapcsán készítettünk interjút, amit elolvashat itt.

Tóth Orsolya szakmai önéletrajza

2007. március – 2010. szeptember: Zenith Optimedia, ügyvezető igazgató
2007. január: Zenith Optimedia, non-TV igazgató
2003: MediaFresh, ügyvezető igazgató
2002: Zenith Optimedia
1998: OMD, médiaigazgató
1997: Publicis/Optimedia (Ukrajna)
1994: Initiative Media (Hollandia), gyakornok

hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás