hirdetés
hirdetés
hirdetés

Új pr-ügynökséget keres a Burger King

Idén már a harmadik ügynökségével bont szerződést az Egyesült Államokban az egyik legnagyobb gyorsétterem-lánc. A kreatív- és a médiaügynökség után a Burger King most a pr-ügynökségétől is megválna.

hirdetés

A Burger King és az amerikai piacra vonatkozó pr-feladatokat ellátó ügynöksége, az Edelman közös megegyezéssel szerződést bontott, miután az étteremlánc két hete különböző pr-ügynökségeket kért fel ajánlattételre – írja az Advertising Age. A pályázatra az Edelmant is meghívták, hogy megvédhesse pozícióját, de a pr-cég ezt elutasította.

Az Adage információi szerint a lépéssel párhuzamosan a Burger King radikálisan vissza akarja fogni a pr-költéseit, ami rímelne az étteremlánc egyre csökkenő médiatípusú költéseire. Mint megírtuk, bő egy hete a Starcom lett a Mindshare helyett a Burger King médiavásárlója, márciusban pedig a Crispin Porter + Bogusky került lapátra, így a Dentsu érdekeltségébe tartozó McGarryBowenhez kerültek a kreatív feladatok.

(forrás: Advertising Age)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés