Új pr-ügynökséget keres a Burger King
Idén már a harmadik ügynökségével bont szerződést az Egyesült Államokban az egyik legnagyobb gyorsétterem-lánc. A kreatív- és a médiaügynökség után a Burger King most a pr-ügynökségétől is megválna.
A Burger King és az amerikai piacra vonatkozó pr-feladatokat ellátó ügynöksége, az Edelman közös megegyezéssel szerződést bontott, miután az étteremlánc két hete különböző pr-ügynökségeket kért fel ajánlattételre – írja az Advertising Age. A pályázatra az Edelmant is meghívták, hogy megvédhesse pozícióját, de a pr-cég ezt elutasította.
Az Adage információi szerint a lépéssel párhuzamosan a Burger King radikálisan vissza akarja fogni a pr-költéseit, ami rímelne az étteremlánc egyre csökkenő médiatípusú költéseire. Mint megírtuk, bő egy hete a Starcom lett a Mindshare helyett a Burger King médiavásárlója, márciusban pedig a Crispin Porter + Bogusky került lapátra, így a Dentsu érdekeltségébe tartozó McGarryBowenhez kerültek a kreatív feladatok.