hirdetés
hirdetés
hirdetés

Új ügyfelek a NeoNoirnál

A NeoNoir pr-ügynökséget választotta kommunikációs partneréül a Philips Avent és a Fressnapf is. Mindkét megbízás határozatlan időre szól.

hirdetés

Tender nélkül választotta pr-ügynökségi partneréül a tavalyi PRizma Kreatív Pr Díjon az év pr-projektje fődíjat elnyerő NeoNoir pr-ügynökséget a Philips Avent és a Fressnapf. Mindkét megbízás júliusban indult, és határozatlan időre szól.

A csecsemőgondozási és -táplálási termékeket kínáló Philips Avent referenciák alapján kérte fel a NeoNoirt, amelynek munkája a márka pr-feladatainak ellátása, ezen belül például közösségimédia-aktivitásainak szervezése, Facebook-oldalának  menedzselése, továbbá a Philips Avent pr-hez kapcsolódó rendezvényeinek szervezése.

A Fressnapf hobbiállat-eledel és -felszerelés üzletlánc a NeoNoir proaktív megkeresése nyomán kötött szerződést az ügynökséggel. A NeoNoir megbízása a Fressnapf klasszikus sajtókapcsolati feladatainak ellátására, sajtóközlemények írására és kiadására, médiafigyelésre és médielemzésre terjed ki, a közösségi médiával kapcsolatos feladatokat a márkának a Next Wave végzi. Úgy tudjuk, sem a Fressnapf, sem pedig a Philips Avent nem dolgozott korábban pr-ügynökséggel.

Mint Szabó Virágtól, a 2009-ben két fővel megalakult, azóta növekvő és rentábilisan működő ügynökség egyik vezetőjétől megtudtuk, a két fenti cég mellett az elmúlt három hónapban számos további ügyféllel gyarapodott a NeoNoir referencialistája. Az egyik ilyen új ügyfél a gyógyszereket felfedező, kifejlesztő, gyártó és forgalmazó MSD Magyarország, a Merck & Co.leányvállalata, a másik a teljes körű épületüzemeltetési szolgáltatást - többek között takarítást, őrzést és étkeztetést - nyújtó PQS International, továbbá a Turbó diéta termékeket és a CM3 Alginatot forgalmazó Idealbody és a ClubSoul társkereső oldal.

Szabó Virággal készült januári interjúnkat itt olvashatják.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés