hirdetés
hirdetés
hirdetés

Újabb díj Szőke kapitánynak

A UPC-nek készített Szőke-Badár reklámsorozat kapta a legjobb stratégiai ötletnek járó Arany Dió díjat. Az elismerést a Brandfestival konferencia esti gáláján adta át Alexander Brody, a zsűri elnöke és Domokos Szilárd, a díj egyik ötletgazdája.
hirdetés

Ahogy korábban megírtuk, a hatodik alkalommal megrendezett Brandfestival konferencia idén először egy kommunikációs szakmai versennyel is kiegészült. Az Arany Dió díj a legjobb stratégiai ötletért járt, „amelyből sugárzik az újító szándék és a távlatokban való gondolkodás”. Az elismerést a UPC kapta a Szőke András és Badár Sándor főszereplésével futó kampánysorozatért, amelyet a Laboratory Ideas készített.  

A zsűri három lépcsőben választotta ki a nyertest. A harminc alkotás közül, amelyeket a hazai médiaipar ötven legbefolyásosabb szakembere ajánlott a figyelmébe, a Marketing & Média szaklap szerkesztőbizottsága kiválasztotta a shortlistre kerülő öt munkát, majd a három legjobbat. Az Arany Dió mellett ugyanis kiosztották az Ezüst Diót is, amelyet a Magyar Telekom hozott el a „Többet kellene beszélgetnünk” szlogent viselő kampányával, illetve a Bronz Dió, amelyet az Ökopannon szelektív hulladékgyűjtésre buzdító plakátsorozata nyert, amiben olyan ismert személyiségek jelentek meg, mint Gryllus Dorka vagy Görög Zita.

A díjakat Domokos Szilárd, a Sanoma marketingkommunikációs igazgatója és egyben a díj egyik ötletgazdája, illetve a zsűri elnöke, Alexander Brody nyújtotta át a nyertes cégek marketingvezetőinek. Brody hangsúlyozta: „a reklámra költött sokmilliárd forint befolyásolja az ízlést, a kultúrát, az erkölcsöt, a mindennapi gondolkodást és viselkedést, és ha az Arany Dió egy kicsit is tesz azért, hogy jobb értékrendet alakítson ki, akkor már nagyon sokat tett”.  

Szőke kapitány kampány nem először kap díjat. Ahogy erről korábban beszámoltunk bronzot nyert az Aranypenge reklámfesztiválon. Szintén elismerték a kampányt a UPC belső versenyén.

Olvasson többet a Brandfestivalról a Kreatív játszóblogján!

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Hozzászólások (3 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Két táborra? Le vagyok maradva. Te mit javasolsz, legyek gyorsan szélsőséges skinhead ha már nem sikerült romának születnem?
#
Kedves fester, nem értelek. Mi ebben a rasszizmus? Ebben az országban élsz?! Látod, hogy mi van itthon? Hallottad már azt valahol, hogy két táborra szakadt az ország? Ez
nem ideológia, nem rasszizmus, hanem tény. Vagy már nem is szerepelhet roma egy plakáton?
Ez az egész csak belemagyarázás.
#
Szomorú, hogy milyen sikertörténet lett ebből a T-Com kampányból... Rég került utcára ennyire álszent és félresikerült kampány. Senkinek nem esik le pl. a
Roma-Skinhead plakát konkrét rasszizmusa? Vagy csak már a szakma sem veszi a fáradtságot, hogy valóban átgondolja mit is mond egy plakát?
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés