hirdetés
hirdetés
hirdetés

Újítás a Hipnózis zsűrizésében

A Kreatív módosította a Hipnózis reklámverseny zsűrizési metódusát. A cél egy szakmaibb, hitelesebb döntéshozó testület megalkotása volt.

hirdetés

A Hipnózis reklámverseny 2001 óta a hazai reklám- és kreatívipar egyik az egyik legfontosabb versenye. A verseny legfontosabb védjegye mindig is a nemzetközi zsűri volt. A nevezéseket európai reklám- és marketingszaklapok főszerkesztői zsűrizték, csakúgy, mint a globális Epica reklámversenyt.

A zsűrizési folyamat a kezdetekkor még úgy működött, hogy az egyes külföldi lapok főszerkesztői DVD-n kapták meg a nevezési anyagokat, 2006-ban fejlesztettünk egy online zsűrizésre alkalmas oldalt, ahol pontosan követhető volt, hogy az egyes zsűritagok, hogyan és mikor zsűrizték a munkákat.

Ez a módszer tökéletesen megfelel a klasszikus reklámok értékélésére, de ahogy egyre komplexebbé vált a márkák kommunikációja, úgy vált egyre fontosabbá, hogy az online értékelést kiegészítse egy személyes zsűrizés is. Sokkal pontosabb eredmények születnek ugyanis, ha a zsűritagoknak lehetőségük van érvelni egy-egy osztályzat mellett. 

Éppen ezért idén a klasszikus online értékelést kiegészítjük egy élő zsűrizéssel. A felkért külföldi főszerkesztőket meghívtuk Budapestre. A nevezési időszak lezárulta után elkezdődik az online előzsűrizés, majd ezt követi a budapesti élő esemény. 

Az idei verseny másik újdonsága, hogy arra törekedtünk, hogy a zsűriben főleg a régióban fontos szaklapok főszerkesztői kapjanak helyet, arra gondoltunk ugyanis, hogy fontos, hogy olyan szakemberek hozzanak döntést a magyar reklámos munkákról, akik hasonló piacokon tevékenykednek.

Azt is szerettük volna ha a hazai reklámipar is jobban bevonódik a zsűrizési folyamatba, ezért felkértük a Magyar Reklámszövetséget, hogy delegáljon egy zsűritagot a versenybe. 

A változásokkal az volt a cél, hogy a Hipnózis megőrizze szakmaiságát hitelességét és emellett alkalmazkodjon a kommunikációs ipar változó igényeihez. 

A zsűri tagjai:

  • Svetlana Copic, a szerb New Moment komminákációs platform kreatívigazgatója, a tavalyi Hipnózis zsűrielnöke
  • Marjan Novak, a szlovén Marketing magazin szerkesztője
  • Agata Malkowska-Szozda, a lengyel Press magazin szerkesztője
  • Zdnek Strnad, kommunikációs szakember, a cseh Strategies magazin szerkesztője
  • Christian W. Larsen, a dán Markedsforing kommunikációs szaklap szerkesztője
  • Nagy Bálint, az IBS marketingtanszék vezetője, az MRSZ alelnöke
  • Szigeti Péter, a Kreatívot is kiadó Professional Publishing Hungary tartalomfejlesztési igazgatója

Tudjon meg többet az idei Hipnózisról itt >>>

Nézze meg a tavalyi eredményeket >>>

Nézze meg, milyen plakátokkal hirdettük az eseményt eddig >>>

 

 

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés