Tudósítás Cannes-ból
Cannes - magyar kampányt díjaztak
2008. június 18. 12:03
A cannes-i reklámfesztiválon megszületett az eddigi egyetlen magyar díj: cyber kategóriában bronz oroszlánt érdemelt ki SMS Bandi. Mint ismert, a Pannon Djuice almárkájának készített kampány koncepciója a Leo Burnett Budapesttől származik.
- Kína klónozza a hálózati ügynökségi márkákat
- Még egy Leo Burnettes shortlist-hely
- Szőke kapitány - oroszlánt kapott Cannes-ban
- Újabb magyar alkotás a rövidlistán
- A Blinkx vezetője nem sírt még bannertől
- Cannes - Nem tudnak, vagy nem akarnak nevezni a magyarok
- Cannes Lions - magyarok a shortlisten
- Cannes Lions - bátrabbak a magyarok
Bronz oroszlánt kapott a Djuice SMS Bandi site-ja a cannes-i reklámfesztivál cyber kategóriájában, a díjat este adják át. Magyarország több oroszlánra most nem számíthat, ugyanis SMS Bandin kívül négy magyar munka került shortlistre, ezek azonban nem kaptak díjat.
Mint ismert, rövidlistás lett a szintén Leo Burnettes Secret Jewel, amely a Procter & Gamble dezodormárkáját népszerűsítette, valamint az outdoor kategóriában bejutott három Ogilvys alkotás, a Mattel Matchbox márkájának készített Samuel&John, Stursky&Hutch és Batman&Robin című hirdetések.
A Kreatív Online korábban írt arról, hogy az SMS Bandi site egy Djuice tarifacsomagot hirdetett. Az aktivitás középpontjában SMS Bandi zenész állt, aki a neki küldött üzeneteket a nap nyolc órájában különböző zenei stílusokban elénekelte, a műsort pedig élőben lehetett követni az interneten.
A kampányban egyébként a Leo Burnetten kívül a Carnation is közreműködött, az online ügynökség a mobil és a web összekapcsolására építő kreatívkoncepció technológiai megvalósítását, valamint az online közvetítés biztosítását végezte.
Az SMS Bandit alakító Juhász Ottóval készült tavalyi beszélgetésünket elolvashatja itt.
A Leo Burnett SMS Bandival egy másik díjat is besöpört, a munka az Art Directors Club Europe versenyén is ezüstöt ért.
Cannesból bővebben, szubjektíven: kreativcannes.blogspot.com
Mint ismert, rövidlistás lett a szintén Leo Burnettes Secret Jewel, amely a Procter & Gamble dezodormárkáját népszerűsítette, valamint az outdoor kategóriában bejutott három Ogilvys alkotás, a Mattel Matchbox márkájának készített Samuel&John, Stursky&Hutch és Batman&Robin című hirdetések.
A Kreatív Online korábban írt arról, hogy az SMS Bandi site egy Djuice tarifacsomagot hirdetett. Az aktivitás középpontjában SMS Bandi zenész állt, aki a neki küldött üzeneteket a nap nyolc órájában különböző zenei stílusokban elénekelte, a műsort pedig élőben lehetett követni az interneten.
A kampányban egyébként a Leo Burnetten kívül a Carnation is közreműködött, az online ügynökség a mobil és a web összekapcsolására építő kreatívkoncepció technológiai megvalósítását, valamint az online közvetítés biztosítását végezte.
Az SMS Bandit alakító Juhász Ottóval készült tavalyi beszélgetésünket elolvashatja itt.
A Leo Burnett SMS Bandival egy másik díjat is besöpört, a munka az Art Directors Club Europe versenyén is ezüstöt ért.
Cannesból bővebben, szubjektíven: kreativcannes.blogspot.com
(forrás:
Kreatív Online)