hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés

Nagy Mercédesz cikkei

  #1
2012-06-15 00:00:00

„Dollárok, ezüstdarabok és ékszerek kerülnek a bank asztalára, sőt megtörténik gyakran, hogy a khinai saját vagy családtagjai szabadságát teszi koczkára és, ha veszít, aláírja a szerződést, mely őt rabszolgává teszi. (…) néma csend van a játékasztal körül, pedig némelyik a játszók közül minden keresményét veszíti; de azért a szenvedély nem tör ki soha, és nagyon ismernie kell annak a khinai arczkifejezést, ki a játék eredményét róla le akarja olvasni“ – írta a 19. század végén Lóczy Lajos magyar utazó a dél-kínai portugál enklávé, Makaó egyik játékterméről. A képlet arányaiban azóta sem változott.

  #2
2012-05-07 12:00:00

A kínai piacon a személyes gazdagodás és a növekvő életszínvonal mellett az egygyerek-politika is kedvez a férfikozmetikumok eladásának.

  #3
2012-04-09 10:00:00

Az élelmiszer-biztonsági és a szerzői jogi visszaélések, a szélsőségesen profitorientált könnyűipari termékek hazájának központi sajtója két, nemzetközi visszhangot is kiváltó leleplezést időzített a március közepén tartott világnapra.

  #4
2012-03-12 12:00:00

Mi a „valódi” hamisítvány, az A-, a B- és a C-copy között a különbség? Kínai hamisításbiznisz a háromkarikás Auditól a hamis borokon és repülőalkatrészeken át a mű-Starbucksig.

  #6
2011-12-14 00:00:00

Az egyelőre talán egyetlen világszerte ismert kínai márka a mennyiség mellett 2011-re minőségben is befutott. A branden még dolgoznak. 

  #7
2011-11-14 00:00:00

Kína sajátos társadalmi, politikai és gazdasági berendezkedéséhez híven reagált Steve Jobs halálhírére. A „Nagy Látnok“ Jobs halála Kínában is hozta az adekvát, néhol hisztérikus rajongói reakciókat. 

  #8
2011-11-04 14:09:00

Politikai okok miatt szüneteltetik Kínában a helyi tehetségkutatót. A hatóságok attól tartamak, hogy a jövő évi választás előtt egy szavazóshow veszélyes asszociációkat kelt. 

  #9
2008-02-04 12:00:00
Hamarosan sms-ben, tévészpotokban és rádióreklámokban folytatódik a Kínai Kommunista Párt fegyveres testületének toborzókampánya, amely a napilapokban elhelyezett háromrészes hirdetéssorozattal indult tavaly ősszel. Ez az első példa arra, hogy a hadsereg a tömegmédiában népszerűsítse a katonai szolgálatot az ázsiai országban.
  #10
2004-11-04 00:00:00
A Kínai Népköztársaság szervezte szeptemberi IAA Reklám Világkonferencia két fő témája az volt: hogyan szoktassuk rá a kínaiakat bármilyen termék használatára, illetve mi kell egy költségtakarékos reklámkampányhoz?
#11
2004-07-06 00:00:00
A kínai piacra betörni vágyó multik nehezen boldogulnak a kínai nyelvvel. Ugyanakkor, amíg a nyugati vállalatok új márkanévválasztásokkal bajlódnak, addig a helyi cégek külföldi hangzású nevekkel próbálkoznak.
  #12
2004-03-08 00:00:00
Oroszország és az Egyesült Államok után tavaly októberben Kína is embert küldött az űrbe. A kormány- és rendszerpropagandaként kiválóan helytállt, nagy visszhangot kiváltó űrrepülés egyben a kínai cégek marketingstratégiájának is meghatározó eleme lett.
#13
2003-05-01 00:00:00
A pánik elfojtása és Kína jó turisztikai, befektetési imidzsének megőrzése felett őrködő kínai sajtóban nincsenek atípusos tüdőgyulladásban szenvedő betegek, csak gyógyultak. A cenzorapparátusnak köszönhetően a kínai érdeklődők még a legliberálisabbnak számító médiában, az interneten sem lelnek tájékoztatásra.
#14
2003-01-31 00:00:00
A világ legnagyobb országában csodálatos módon egyszerre meghatározó erő a kommunizmus és a kapitalizmus, ami különleges hangulatot kölcsönöz a gyorsan fejlődő kínai reklámpiacnak.
hirdetés
hirdetés
Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.

hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás