hirdetés
hirdetés
hirdetés

Exkluzív tudósítás Cannes-ból

Emap Radio - „A rádió nem halott!”

A rádiózás jövőjéről beszélt Mark Story, a Emap Radio ügyvezető igazgatója a Cannes-i reklámfesztivál első napján. Az előadás nem okozott csalódást: arról szólt, amit az elmúlt ötven évben biztosan sokszor elmondtak a rádiók képviselői: a rádió él és élni is fog.
hirdetés
„Ritkán vagyok ébren vasárnap délelőtt 11-kor, már csak ezért is megérte elvállalni ezt az előadást” - kezdte előadását egy személyes történettel Mark Story. A szakember arról beszélt, amit az elmúlt ötven évben biztosan sokszor elmondtak a rádiók képviselői: a rádió él és élni is fog. Mindez természetesen igaz, csak a kihívások jöttek mentek az elmúlt évtizedekben, ami Mark Story szerint különösen széppé teszi a rádiózást. A legfrissebb kérdések: iPod, internet, mobiltelefon, Digital Audio Broadcasting (DAB), zeneipari válságtényezők.

Az Emap Radio vezetője szerint ez utóbbi komolyan érinti a rádiókat, főleg a kereskedelmi adókat, akik alapvetően a reklámszpotokból élnek. Szerinte azonban pánikra semmi ok: eszközre specifikus tartalmat kell gyártani és az emberek hallgatni fogják. Példaként az iPodra tölthető tetszőleges időpontban meghallgatható reggeli showműsort említette, illetve az interneten elérhető rádiók egyéb médiaspecifikus tartalomszolgáltatását. Szerinte ezzel meg lehet tartani a munkahelyi rádiózókat. Szintén az internetnek köszönhető, hogy a kisebb célközönség igényeinek szóló rádiók is megerősödhetnek. „A személyes rádiózásra mindig lesz igény” - állította Mark Story, aki állítását a Pandora vagy a Last FM népszerű internetes rádiók sikerével támasztotta alá.

A szakember a rádiók bevételi oldalán nem a hagyományos hirdetéséket képzeli el, sokkal inkább az on-air promóciókat és mindent, ami a tartalommal függ össze.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés