hirdetés
hirdetés
hirdetés

Google - reklámok YouTube-os filmekben

A Google speciális hirdetési formát dolgozott ki kifejezetten a YouTube videói között szörfölő felhasználóknak. A YouTube-on ezentúl egyes feltöltött filmekben is lesznek reklámok, egy új technológia segítségével - írja a BrandRepublic.
hirdetés
A Google újításának lényege az, hogy egyes, a YouTube-on megtekintett filmek elején egy félig áttetsző layer jelenik meg, pár másodpercig együtt futva a szpottal. A keresőóriás számos potenciális hirdetési lehetőség közül választotta ki a megoldást, tekintve, hogy a teszteken ez teljesített a legjobban: tízből kilenc felhasználó kattintott a teljes hirdetés megtekintését választva.

Emellett a klikkelők háromnegyede nézte meg a teljes hirdetést, amely így még hatékonyabbnak is bizonyult több hagyományos online formánál, mint például a banner-hirdetés.

Az InVideo-nak elnevezett formát a Google azért vezette be, hogy a lehető legtöbbet hozza ki a videomegosztóból, melyet tavaly vett meg több mint 1.6 milliárd dollárért.

Eddig mintegy 50 hirdető jelentkezett, hogy igénybe venné az új hirdetési módot: egyelőre azonban csak a főszponzorok és a tartalomszolgáltatók által feltöltött szpotokban van lehetőség az InVideo használatára.
(forrás: Brand Republic)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés