hirdetés
hirdetés
hirdetés

IVSZ, IEB, Kirowski - kiválasztották a top tizet

A felhasználók tíz online áruházat választottak ki az Informatikai Vállalkozások Szövetsége (IVSZ), az Inter-Európa Bank (IEB) és a Kirowski e-commerce versenyének döntőjébe.
hirdetés

A felhasználók közel ötszáz e-kereskedőt jelöltek meg, és több mint nyolcezer ötszáz szavazat érkezett. A legtöbb szavazatot kapott tíz internetes áruház közül a szakmai zsűri választja ki 2006 legjobb e-kereskedőjét.

A legjobbak közé a Bookline.hu, a Dvdrent.hu, az Edigital.hu, a Fotexnet.hu, a Lencsebolt.hu, a Netpincer.hu, a Ppo.hu, a Surányihifi.hu, a Vatera.hu és az Xpress.hu jutott be. A zsűri többek között értékeli majd a vállalkozások üzleti modelljeit, az elért üzleti eredményeket, a honlapok színvonalát, a felhasználó-barátságot, a fogyasztóvédelemmel kapcsolatos ismertetők minőségét és az ismertséget. A fődíj mellett a szakmai zsűri kiválasztja az Év Legígéretesebb Internetes Kereskedőjét is.

Az Év Internetes Kereskedője címet a nyertes egy éven keresztül használhatja, nyereménye egy, a támogatók által biztosított médiafelületekből álló online kampány. A díj 2006-os kiemelt médiatámogatói az Origo, az Index, a Portfolio.hu, az Admail és az eBroker.

A tavalyi nyertes, a Bookline.hu egy évig használhatta a díj megjelölését, valamint az alapítók és a médiatámogatók által felajánlott kedvezményt is igénybe vehette.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Hozzászólások (1 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
parat megneztem a 10 kozul.
4-nek nincs engedelye* sem, hogyan indulhatnak egyaltalan igy egy versenyen?

* mint az koztudott, a csomagkuldo kereskedelemhez rendelkezni kell egy nyilvantartasi szammal, amit a gkm engedelyezesi es kozig. hivatala ad ki. ezt a szamot fel kell tuntetni
a webaruhaz honlapjan.

akinel ilyen nincs, annak nyilvan nincs engedelye (az en logikam szerint)
egyebkent miert nincs egy nyilvanos lista, hogy kinek van engedelye?

aki pedig engedely nelkul mukodik, szankcionaljak!
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés