hirdetés
hirdetés
hirdetés

MTV - a Híradó is ráfekszik a foci Eb-re

Nem csak a meccseket közvetíti a Magyar Televízió (MTV) a hétvégén kezdődő foci Eb alatt, de a Híradó is tudósítókat küld Svájcba és Ausztriába, hogy beszámoljanak az „Európa legjelentősebb fesztiváljaként” aposztrofált esemény pályán kívüli történéseiről. A csatorna eközben többszázmilliós bevételt remél a meccsekhez kötődő reklámblokkokból.
hirdetés
„A foci Eb ma már nemcsak sportesemény, hanem Európa legjelentősebb fesztiválja, amely milliókat mozgat meg: emberek és eurók millióit. A Híradóban ezt a fesztiválhangulatot, meg persze a gazdasági, kulturális érdekességeket mutatjuk be a helyszínről. Az Eb stadionokon kívüli világát” – idézi az MTV közleménye Kert Attilát, a nagyobbik közszolgálati tévé hírigazgatóját. A Híradó az Eb-értelmezésének megfelelően Ausztriába és Svájcba is tudósítót küld, a döntő napján pedig az esti főműsor Bécsből jelentkezik majd.

Emellett az MTV két csatornája közvetíti az Eb mind a 31 mérkőzését is. Mint Schulek Csaba, a köztévé sportfőszerkesztője a Napi Gazdaságnak elmondta: bár reményeik szerint az egész ország ezeket fogja nézni, nem biztosak abban, hogy ez a tévés nézettséget mérő AGB Nielsen adataiban is tükröződik majd, a társaság ugyanis csak lakásokban levő tévék adatait méri, a köztéri és szórakozóhelyeken levő kivetítőkét nem.

A Napi Gazdaság arról is beszámol, hogy az MTV jobban áll az Eb alatti reklámblokkok értékesítésével, mint tervezte, noha a megszokott utólag fizetendő (GRP) díj helyett egyedi áron adja őket. Ezek révén a köztévé többszáz milliós bevételtöbblettel számol.

Az MTV a közelmúltban internetes sportoldalt is indított Telesport.hu néven a szombaton kezdődő Eb és augusztusi olimpia alkalmából.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés