Tudósítás Cannes-ból
Nem lesz több magyar díjazott
2008. június 20. 10:45
Sem a film, sem az integrált kategória rövidlistájára nem került fel itthoni alkotás, így magyar szemszögből véget érti a cannes-i verseny. Magyarország egy bronz oroszlánnal és további négy shortlist-hellyel zár, legalább a rövidlista magasságáig is csak az Ogilvy és a Leo Burnett jutott.
- David Droga: „egyszerűen csak szét kell dolgozni a seggedet"
- A Blinkx vezetője nem sírt még bannertől
- Az HBO lehet az év nagy nyertese Cannes-ban
- Cannes - magyar kampányt díjaztak
- Cannes Lions - bátrabbak a magyarok
- Cannes - Nem tudnak, vagy nem akarnak nevezni a magyarok
- Cannes Lions - magyarok a shortlisten
- Kína klónozza a hálózati ügynökségi márkákat
- Még egy Leo Burnettes shortlist-hely
- Szőke kapitány - oroszlánt kapott Cannes-ban
- Újabb magyar alkotás a rövidlistán
A film kategóriába a BBDO, a DDB, a Grey és a The Lab 3 jelölt összesen nyolc alkotást, míg az ingerált/titánium versenybe a Leo Burnett nevezte a Secret Jewel és az SMS Bandi kampányt, de mint péntek reggelre kiderült, egyik kategóriában sincs magyar alkotás a shortlisten.
A Cannes Lions fesztivál legnagyobb sikerét a Leo Burnett által a cyber kategóriában szerzett bronz jelenti, az ügynökség emellett a promó kategóriában a Secret Jewellel jutott rövidlistáig, míg az Ogilvy három matchboxos anyaga az outdoor kategória shortlistjére került fel.
A Cannes Lions fesztivál legnagyobb sikerét a Leo Burnett által a cyber kategóriában szerzett bronz jelenti, az ügynökség emellett a promó kategóriában a Secret Jewellel jutott rövidlistáig, míg az Ogilvy három matchboxos anyaga az outdoor kategória shortlistjére került fel.
(forrás:
Kreatív Online)