hirdetés
hirdetés
hirdetés

Tudósítás Cannes-ból

Nem lesz több magyar díjazott

Sem a film, sem az integrált kategória rövidlistájára nem került fel itthoni alkotás, így magyar szemszögből véget érti a cannes-i verseny. Magyarország egy bronz oroszlánnal és további négy shortlist-hellyel zár, legalább a rövidlista magasságáig is csak az Ogilvy és a Leo Burnett jutott.
hirdetés
A film kategóriába a BBDO, a DDB, a Grey és a The Lab 3 jelölt összesen nyolc alkotást, míg az ingerált/titánium versenybe a Leo Burnett nevezte a Secret Jewel és az SMS Bandi kampányt, de mint péntek reggelre kiderült, egyik kategóriában sincs magyar alkotás a shortlisten.

A Cannes Lions fesztivál legnagyobb sikerét a Leo Burnett által a cyber kategóriában szerzett bronz jelenti, az ügynökség emellett a promó kategóriában a Secret Jewellel jutott rövidlistáig, míg az Ogilvy három matchboxos anyaga az outdoor kategória shortlistjére került fel.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés