hirdetés
hirdetés
hirdetés

TV2, Videa - együttműködnek

A TV2 videói is elérhetővé váltak a Videa videómegosztón, a felek szerint ez az első ilyen együttműködés Magyarországon. A Videára elsősorban rövid részletek kerülnek ki, a hosszabb műsorrészletek - amelyeket gyakran hirdetések vezetnek fel - maradnak a tévécsatorna oldalán.
hirdetés
A YouTube-tól kezdve a kisebb videómegosztókig bevett gyakorlat, hogy tévécsatornák tartalmat adnak a megosztóknak, Magyarországon ugyanakkor - a TV2 és a Videa sajtóközleménye szerint – eddig még nem jött létre ilyen együttműködés. A kereskedelmi tévé most saját csatornát indított a Videán, amelyen hat kategóriában - Ajánló, Humor, Erotika,  Sztárvilág, Vélemény és Show - érhetők el a TV2 által feltöltött tartalmak.

,,A Videán egy szűkebb kínálatot mutatunk be, amelyet a tartalom alapján csoportosítunk, szerkesztünk" - mondta a Kreatív Online-nak Fekete Attila, a TV2 digitális média igazgatója. Az összes saját gyártású műsor továbbra is a csatorna honlapján, a Webcast részben érhető el.

Az utóbbi oldalon a hosszabb videókat már régóta néhány másodperces reklámszpotok vezetik fel, a Videán megjelenő - jellemzően legfeljebb néhány perces - TV2-s tartalmak elején jelenleg nem láthatók hasonlók.

Fekete Attila a Kreatív Online-nak nem tudott tájékoztatást adni arról, a Videán is várhatók-e hasonló hirdetői megjelenések, és amennyiben igen, milyen konstrukcióban gondozza és osztja meg ezeket a két fél.

A megújított felületű Videán hamarosan újabb csatornák indulnak majd, a Moholy-Nagy Művészeti Egyetem és a Daazo kisfilm-díj videóival.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés