hirdetés
hirdetés
hirdetés

Még egy új díj Cannes-ban

Az év különféle ügynökségei és az év ügynökségi hálózata mellett idén az év holdingcége cím is gazdára talál a reklámosok Oscarján.

hirdetés

A Cannes Lions nemzetközi reklámfesztivál szervezői bejelentették, hogy az év média-, direktmarketing- és független ügynöksége, az év ügynöksége és az év hálózata díjak mellett idén először újabb elismerést zsebelhet be a legtöbb oroszlánt elnyerő ügynökség. A cím ezúttal a tulajdonost illeti, az év holdingcége díj ugyanis annak a nagy, ügynökségeket összefogó globális cégcsoportnak jár, amelynek a cégei összesen a legtöbb pontot gyűjtik be a fesztiválon.

Az év holdingcége címért folytatott versenyben mind a 13 kategóriában azon ügynökségek oroszlánjai és shortlistes helyezései számítanak, amelyek legalább húsz százalékos tulajdonásban vannak az adott holdingnak, legyen az az Interpublic, az Omnicom, a WPP vagy a Publicis csoport.

Ezzel párhuzamosan bejelentettek két hiányzó zsűrielnököt is: a média oroszlánok kiosztásáért felelős testület elnöke Maria Luisa Francoli Plaza lesz, aki 2006 óta tölti be az MPG globális vezetői tisztségét, a film craft zsűrit pedig Keith Rose elnökli idén, aki a dél-afrikai Velocity Films alapító partnere és rendezője.

Mint azt már korábban megírtuk, idén a szervezők változtattak az év ügynöksége cím elnyerési feltételein is: a film, film craft, rádió, outdoor és sajtó kategóriákban szerzett elismeréseken túl beleszámítják a cyber, a titánium és integrált oroszlánokat és shortlisteket is, ezzel párhuzamosan pedig eltörölték az év interaktív ügynöksége díjat.

Az év holdingcége címen kívül még egy új díjat hirdetett meg az 58. alkalommal, 2011. június 19. és 25. között megrendezett reklámfesztivál: a kreatív hatékonyság díjra a tavalyi győztesek vagy shortlistesek pályázhatnak.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés