hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés

kreatív­igazgató, Sylva Spielmann Gábor cikkei

  #1
2007-07-04 12:00:00
„Szép képek, némi dramaturgiai hibával” – vélekedik az ásványvízpiacon mindenképpen újszerűnek mondható Apenta-szpotról Spielmann Gábor, az Ogilvy kreatívigazgatója.
  #2
2006-04-06 00:00:00
Spielman Gábor, a Sylva kreatívigazgatója a felemás megvalósítás ellenére szórakoztatónak, emlékezetesnek tartja az új Renault-szpotot. Egy promóciós film – mondja –, amely ügyesen kommunikálja a márka alapüzenetét.
#3
2005-10-03 00:00:00
„A borostás, furcsán viselkedő lesz az!” – azonosítja be a marketinges magában az ügynökségi csapat kreatívját. Ha netalántán van azonban egy account is a csapatban, aki maszkulin megfontolásokból lenne borostás, akkor újabb elsődleges kreatívjellegek segítenek még a junior brandmanagernek is.: lukas pulóver; véreres szemek(?); így vagy úgy, de furcsa cipő.
#4
2004-06-01 00:00:00
A Markóból már elkerült. Hamarosan kezdődik ügyének a tárgyalása. A vádlott, a Nissan Almera tévéreklám szemben az ügyészséggel, amely mindent megtesz majd – és helyesen, hiszen ez a dolga –, hogy rábizonyítsa azt a szörnyűséget. A vád: negatív asszociációkkal való izgatás.
#5
2003-06-01 00:00:00
Tegyetek egy kísérletet! Kérjetek meg valakit, hogy barkochbázzon veletek. Azután spontán álszentséggel mondjátok: Gondoltam! És gondoljatok a következő szóra: Hatékonyság.
#6
2002-09-30 00:00:00
Kevés olyan szakma létezik a világon, amelynek gyakorlói rendszeresen és szervezett formában összevethetik a tudásukat hazai, vagy más országokban dolgozó kollégáik tudásával. Nézzünk csak körül! Nem létezik nemzetközi könyvelő verseny, aszfaltútépítő verseny, és a kereskedelmi cégeknél is a hőn áhított elismerést legtöbben anyagi formában kapják, úgy, hogy a kompetíció általában cégen belül zajlik. Miért vannak akkor kreatívversenyek?
#7
2002-01-23 13:28:54
Kreatívnak lenni kétségtelenül divatos. És ezúttal nem a reklámügynökségi kreatívokra gondolok, hanem csak úgy, általában.
hirdetés
hirdetés
Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.

hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás