hirdetés
hirdetés
hirdetés

Médiaunió – elindult a hatmilliárdos tender

Kiírta a tendert a Médiaunió a jövő évi, hatmilliárd forint értékű megakampány kreatív és pr-feladataira. A „Rajtad is múlik!” szlogenű kampány témája az egészségmegőrzésben központi jelentőségű egyéni felelősségvállalás.
hirdetés

Mától pályázhatnak az ügynökségek a Médiaunió „Rajtad is múlik!” kampányának megvalósítására, melynek keretében a jövő évben összesen hatmilliárd forint értékű médiafelületet használhatnak ki. Az integrált kommunikációs feladatok miatt az egyes területekre szakosodott ügynökségek konzorciumban is indulhatnak.

Mint azt korábban megírtuk, a kampány témájának kiválasztása több hetes kuratóriumi vita eredménye volt, és az alapítvány kurátorai végül az egészségmegőrzés és a betegségmegelőzés területén nagyon fontos egyéni felelősségvállalást választották a közönség 700 ötlete közül a médiatulajdonosok által 10 legjobbnak tartott elképzelésből. Az ügynökségi szakemberek kampányról alkotott véleményeiről és pályázási szándékairól szeptemberben írtunk a Kreatív Online-ra.

A pályázati adatlap, a brief és jelen pályázati felhívás, a partnerlista és a szakértői lista is letölthető www.mediaunio.hu, www.mrsz.hu, www.kreativ.hu honlapokról.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Fileok

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés