hirdetés
hirdetés
hirdetés

Összeállt a cannes-i zsűri

Bejelentette a film, a sajtó és az outdoor kategóriák zsűrijeinek teljes listáját a Cannes Lions nemzetközi reklámfesztivál szervezőgárdája. A film és sajtó zsűriben Tony Granger, a Y&R globális kreatívigazgatója elnököl.

hirdetés

Összeálltak az 58. Cannes Lions nemzetközi reklámfesztivál zsűrijei, miután a szervezők bejelentették a film és a sajtó kategóriák zsűrielnökének nevét, illetve a film, a sajtó és az outdoor kategóriák zsűrijeinek teljes listáját. 

A film és sajtóhirdetés kategóriában 2011-ben Tony Granger, a Y&R globális kreatívigazgatója lesz a zsűrielnök, aki tavaly – miután Adrian Holmes, a Y&R regionális kreatívvezetője lemondott erről a feladatról – a Golden Drum reklámfesztivál nagyzsűrijében is elnökölt. 

Mint azt már korábban megírtuk, az interaktív kategória zsűrielnöke Nick Law, az R/GA észak-amerikai alelnöke és vezető kreatívigazgatója lesz, az outdoor zsűri elnöke Olivier Altmann, a Publicis Worldwide vezető kreatívigazgatója, a rádió kategóriáé Eugene Cheong, az Ogilvy Asia Pacific regionális vezető kreatívigazgatója, a dizájné Luciano Deos brazil dizájner, a pr-é pedig Dave Senay, a Fleishman-Hillard elnök-vezérigazgatója. Az idén debütáló kreatív hatékonyság kategóriájában Jean-Marie Drut, a TBWA Worldwide elnöke vezeti a zsűrit. A média oroszlánokat elbíráló csapat élén Maria Luisa Francoli Plaza, az MPG globális vezetője, a film craft zsűri élén pedig Keith Rose rendező, a dél-afrikai Velocity Films alapító partnere áll majd. A titánium és integrált kategória zsűrielnöke Bob Scarpelli, a DDB elnöke és vezető kreatívigazgatója lesz, a tavalyihoz hasonlóan.

A Cannes Lions sajtóosztálya pénteken jelezte, hogy a fesztivál nevezési határidejét másodszor is meghosszabbították: április 8-áig lehet beküldeni a pályázatokat. A fesztivált június 19. és 25. között rendezik a francia tengerparti fesztiválvárosban.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés