Choice is a very interesting thing, and when you make a choice.
Angelia pursues a plain life, so she has the courage to abandon the high-end life pursued by thousands of girls.
We cannot subjectively judge whether the choices made by the two heroines are correct or not. What we can see is that they have bravely chosen the life they want.
We evaluate the success of any person not on material conditions, but on whether what she pursues is what she likes, and what she gives up is what prevents her from realizing her dream. what is ecommerce
A very interesting website
them process and gain a high audience range over the internet. These contain some basic as well as vital tools for a website to gain more traffic and help them increase their SEO rankings. seo company
a hit freelancers swear by exercises — washing your face, putting on real garments and placing smartphone boundaries — and those recommendations increase to ingesting.
You Inner Passion in Your Heart.Everyone -every person in this world has a Dream: a passion, a vision in
their life that pulls them and urges them to move forward in life. You, my friend have this vision within
you, it "whispers" to you occasionally, but in some cases it cries out. https://www.bestgrouponline.com
A most futó Bosch kondenzációs OP kampány már ennek a tendernek az eredménye?
Ehhez a színvonalhoz nem kell tender, csak egy grafikus haver, aki 30 perc alatt összedobja.
És azért, mert a "legnagyobb", biztosan igaza van? Egyébként ő az "ügyféloldalon" nyilván nem fog a "másik oldalért" harcolni. Ez a reklámszakma dolga, ezt keresztülvinni. Erre vannak a szakmai szövetségek, meg ÖRT,meg testületek, meg satöbbik. Ami a szakmai "összefogást" illeti: nem látok benne garanciát. Ez általában "föl szokott oldódni" a tortaszeletkért folytatott versenyben (még akkor is, ha ezen az egész szakma bukja folyamatosan a presztízsét!). De ha egyszer valami ilyen irány törvényerőre lehetne emelni, akkor az kikényszeríthető (mert legalább annyira hivatkozási alap, mint a legnagyobb reklámbüdzsé kezelőjének véleménye...).
nemreg szerepelt - es nagy vihart kavart - itt mas ugyeben kallos andras.
a kreativ egy regebbi cikkeben ot is megszolaltattak a tenderezesrol es az erte fizetendo ugyfelkompenzaciokrol.
ellene volt/van.
o az egyik legnagyobb hazai reklambudzse fonoke.
ha o mond valamit ebben a temaban, akkor annak pusztan emiatt is sulya van, arra lehet hivatkozni, lehet egyfajta sarokpontnak tekinteni. es nincs egyedul a velemenyevel.
ugynoksegi-szakmai osszefogas lenne ebben is, mint annyi minden mas reklamos problema megoldasaban a jo.
pl. mint pl. a belga(?) ugynoksegeke volt nemreg. amikor a honlapjaikon kozosen uzentek.
"Ez ellen kéne tenni valamit, mert szerintem ez az igazán felesleges munka."
Szerintem is.
A "tenni valamit" pedig lehetne pl az., hogy a szakmai szövetség felveti a parlament irányába az ötletet, hogy esetleg a Reklámtörvény legközelebbi módosításánál el kéne gondolkodni a tendereztetés etikai (és gazdasági) szabályozásának törvénybe emeléséről. Teszem azt törvényben előírni, hogy a tenderre pályázatot beadóknak eleve díjazás JÁR! (Mert az már munka, ötlet, idő, stb. - amiből a tendereztető mindenképp nyer valamit, hát jogos érte a díjazás! Gondolom a BOSCH sem ad egyetlen gyújtógyertyát sem "csak úgy" a piacon...).
Ez lehet, hogy beindítaná a megrendelői agyakat abba az irányba, hogy szakmailag is részt vegyenek a projektenben, segítve ezzel az ügynöükségi partnereket, folyamatosan napi kapcsolatokat ápoljanak a reklámszakmával, miáltal folymatosan "képben lesznek".
Ehelyett ma el sem tudod őket érni, hacsak nincs valami "régi őskapcsolatod"! Ezért hisszük el, reméljük, hogy a tender a kapunyitási lehetőség, pedig nem...
Nem veszem bántásnak amit írtál. Azt vallom, hogy mindenből és mindenkitől lehet tanulni.Nem tagadom, hogy mi kis cég vagyunk az ACG-hez vagy a Roxerhez viszonyítva. Sőt most is került be olyan is akinél jobbak vagyunk, tudom mert dolgoztam annál a cégnél, tudom mit tudnak....
Eddig is volt olyan, hogy nem kerültünk be,sőt olyan is, hogy a leadott anyagot odaadták másnak és ő megcsinálta a projectet az én ötletem alapján. Ez ellen kéne tenni valamit, mert szerintem ez az igazán felesleges munka.
Egyetértünk Blaskó Nikolett cikkével, BTL ügynökségként sajnos mi is hasonlókkal találkozunk általában a tendereken. Bármilyen olyan akcióban, megmozdulásban, amely a tendereztetés szakmaisága felé vinné az irányt, mi szívesen részt vennénk.
Yoman&Yoman BTL ügynökség :-)
Tényleg nem akarlak bántani, mert megértelek, de ha majd 125-ödször sem kerülsz be egy ilyen után, szemben azokkal, akiknél elvileg jobbak vagytok, akkor érteni fogod, miről is van szó. Nem hiszem, hogy lehetőségnek fogod érezni.
Nagyon szép amiket írtok, egyet is értek veletek bizonyos pontokban, azonban egy kisebb ügynökségnek mint amilyenek mi is vagyunk, egy ilyen tender remek lehetőség a bemutatkozásra. Hiszen hiába vagyunk szakmailag jók ügyfeleink visszajelzése alapján, képezzük magunkat folyamatosan, lehetőséget sem kapunk arra, hogy megmutassuk mit tudunk, mivel a nagyobb ügynökségek mellett szóhoz sem jutunk. Én ügyvezetőként ezt a tendert egy lehetőségnek fogom fel, még akkor is ha mi pont nem kerültünk be a rendezvényes szekcióba, olyan meg igen akiknél jobbak vagyunk. Támogatom, hogy legyen szakmai minősítése az ügynökségeknek, azonban felmerül bennem a kérdés, hogy kik lesznek azok akik ezt a minősítést elvégzik, és az is kérdés, hogy mi alapján....
Tapasztalataim szerint ebben a szakmában sok esetben a kapcsolatok dominálnak nem pedig a szakmaiság...
Bravó Nikolett!
Ez a beszéd!
Kaszás Gyurival (korábbi publikációja ugyanitt)kísértetiesen összecseng a gondolat!
Hová lett a reklámszakma önbecsülése??!! Miért akad egyáltalán olyan szakmai szereplő, aki "bedől" egy ilyen felhívásnak, és elindul egy effajta tenderen??!!
Ez semmi más, mint a kreatív-reklámos energiák elfecsérlése "ostoba reggelitorna-gyakorlatokra"! Utána pedig ugyanez a döntésképtelen, kockázatokat nem vállaló "megrendelő" fanyalog az elé tett végterméken. Elég nehéz minőséget produkálni, ha még azt sem tudjuk pontosan megfogalmazva látni, mit is akar a "megrendelő", van-e egyáltalán elképzelése, vagy csupán koordinálgatni próbálja az érdekkörébe tartozó beszállítóit, és mindeközben a szakmát komolyan gondolóknak alkotó munka helyett "tornagyakorlatokat" kell végeznie, teszteket töltögetnie! Ezen mutatványok közben persze mindig akadnak olyan ötletek is, amelyeket a "vizsgáztató" később örömmel használ sajátként, és soha nem bizonyítható a plágium!
Szóval ennek a szellemi kizsákmányolásnak mihamarabb véget kell vetni!
Az "energiavámpír" mindeképp nyer! (Mi meg lassan belesápadunk és elalélunk... lehet, hogy ez a cél, a stratégia??!!)
Klappol ide egy kb. idézet a Becket vagy Isten becsülete c. drámából (a bíboros mondja a Pápának):
"Szentatyám! Nagy erőd ád nékünk a tudat, hogy nem tudjuk pontosan, mit akarunk. A szándékok mély bizonytalansága hatalmas manőverezési lehetőségeket biztosít..."
De ez komoly, ez a 102 vagy mennyi ügynökség? Mert ilyet még nem hallottam, bevallom. Ennyire nem tudja valaki előre kiválogatni, ki az, akivel el tudja képzelni az együttműködést? Mert már a 8-10 résztvevős tender is irgalmatlanul sok, szerintem max 2-3 lenne a profi, de 102, az komoly nagyon.
Szép és jogos észrevétel, bár ezt pont ettől az ügynökségtől hallani… kinek nem igazán jó a hírneve, pont tenderezések kapcsán. Hm… De ettől független igaz ami igaz.
karakán állásfoglalás, még a MAKSZ-os szelfpromó is elfogadható, ríszpekt!
remélem, a Bosch marketingesei olvassák, és érdemben reagálnak rá, de vmiért az az érzésem, h a számukra olcsó és kényelmes, számunkra(ügynökségi szekértolók számára) drága és gyilkos sunnyogást választják majd
ne így legyen!!