hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés

Keresztre feszítenek-e, ha egy világjárvány idején nem csak CSR-kommunikációt folytatsz?

A koronavírus idejének kommunikációs dilemmái, avagy lehet-e nem felszállni a vonatra? Somlyai Dóra (Black Page Consulting) véleménycikke.

 

 
Tovább a cikkhez
 
Hozzászólások (3 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Wow, marvelous blog format! How lengthy have you ever been blogging for? you make running a blog look easy. The entire look of your website is excellent, let alone the content!
Also visit my web page -virtual phone
#
Valódi szakmai vélemények:

https://www.marketingweek.com/generic-covid-ads-waste-time-budget/

https://business.linkedin.com/marketing-solutions/blog/content-marketing-thought-leaders/2020/what-should-ads-look-like-in-the-time-of-recession-
#
Nesze semmi, fogd meg jól.
Különös, hogy egy kríziskommunikációs szakember, ha itt a krízis, valójában semmi érvényeset nem képes mondani. Csupán kérdéseket tesz fel, mint egy kisgyerek. És
a konklúzió, hogy "el kell tudni engedni a napi szorongást" és "örüljünk minden kreatív ötletnek"?
Ezért kár volt ennyit püfölni a klaviatúrát.
hirdetés
hirdetés
hirdetés