hirdetés
hirdetés
hirdetés

Exkluzív tudósítás Cannes-ból

Cannes Lions - a BBDO az év hálózata

Kiosztották a cannes-i reklámfesztivál utolsó, minden bizonnyal leginkább várt és a legnagyobb figyelemmel kísért nagydíjait, a Film és Integrated Grand Prix-t, valamint az „év reklámügynökségi hálózata" és az „év ügynöksége" címeket. A legjobb filmnek járó elismerést a Dove ,„Evolution" című online szpotja kapta, az év hálózati ügynöksége címet pedig a BBDO nyerte el.
hirdetés
Bob Garfield ismét örülhet, mert favoritja, a kanadai Ogilvy & Mather, Toronto által az Unilevernek készített ,„Evolution" című online film nyerte el a Film Grand Prix-t. Az már csak hab a tortán, hogy a Sony nagysikerű színeslabdás szpotjának folytatása, a ,,Paint", és a  Coca-Cola ,„Videogame"-je is aranyat nyert. Legfeljebb az okozhat csalódást az AdAge jósának, hogy egyik kedvence, a Santos Argentina által készített Lux ,,Neon Girl" csak bronzot kapott a zsűritől.

Az Integrated Grand Prix-t az Unilever Axe 3 kampányáért felelős Vegaolmosponce Argentina kapta, ugyanez - az egyébként Alex Bogusky, a Crispin Porter + Bogusky vezető kreatívigazgatója által elnökölt - zsűri pedig a Titanium Grand Prix-t az év interaktív ügynökségének is választott Crispin Porter + Boguskynak ítélte, a Burger King „Xbox King Games" kampányáért.

A ,„Network of the Year" cím boldog tulajdonosa idén a BBDO, megelőzve a DDB-t és a Saatchi&Saatchi-t. Az „Agency of the Year" versenyében viszont már a Saatchi&Saatchi futott be elsőnek New York-i ügynökségével, a DDB és az Ogilvy előtt. A legjobb filmprodukciós cégnek járó Palme d'Or aranypálmát a Smuggler USA kapta. Mint arról már tudósítottunk, az év médiaügynöksége címet az OMD, a Press nagydíjat a Saatchi & Saatchi, az Interactive Grand Prix-t pedig három ügynökség, az Ogilvy, a Farfar és az R/GA vihette haza.

A további nagydíjakat Radio kategóriában a Clemenger BBDO, Outdoor kategóriában a Net#Work BBDO kapta, a legjobb médiatervnek pedig az OMD New Zealand munkája bizonyult az idén. A Promo, illetve a Direct szekciókban a TBWA/Whybin és a „Direct Agency of the Year" címet is elnyerő  Shackleton a lettek a befutók.
Tófalvy Tamás, kultúrakutató, újságíró
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés